Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 januari 2011 16:14

 

NY OMRÖSTNING

 

 

Nu får ni allt ta och rösta på vad det borde finnas mer av här på bloggen!

Så ska jag fixa det ♥

 

RÖSTARÖSTARÖSTA!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 januari 2011 15:46

Hello bitches'


AntonKoller, inse att du är finast

Sötast och bäst

varför skulle ingen vilja ha dig? har du någon anledning?

Nej juste, jag vet massa folk som säkert skulle vilja ha dig, för du är UNDERBAR

Förstå det någon gång lilla gubben♥

Hihi pussokram

 

Okej, det där va bara för att AntonKoller aldrig vill inse att han är fin, söt o underbar o bäst

han säger att ingen vill ha han osv ;o

och det är inte sant, så jag va ba tvungen o skriva det där..

 ;p


har tråkigt så nu får ni lite onödig information :)

 

jag har varit singel i snart 2 år! :(

Av någon anledning blir alla kära, gillar folk, blir tsm med folk hela tiden, alla utom jag

Madeleine kan inte bli kär.

Visst, jag tycker folk är snygga osv, men endå..

Jag gillar typ aldrig folk, blir aldrig kär.

helt ärligt, det är någe fel på mig!

 

Okej, finns det någe mer onödigt ni inte behöver veta..

 

jajuste, jag lyssnade nyss på Ne-yo - Mad

som sagt, onödvändig information..

 

 

hejdå

pussssssss♥

skriver mer någon annan gång!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 januari 2011 15:38

jag älskar er för

 

mycket.

 

 

Helt fuckin' sjukt hur mycket jag saknar er, ni är sjukt underbara!

all kärlek till er'

 ♥

 

Saknaden till 6D, är outhärdlig...

 

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 januari 2011 10:12

Hejsan alla snyggingaaaaaaar ♥


DET KALLAS LEEEEEEEEDIG!

Ledig idag och på måndag *gilla*


AntonKoller är bäst ♥


mig sakna 6D..,

aja iaf, hade mutlig redovisining igår! med julia och sandra,

som inte sa någe ;p

Men jag prata på som fan (y)

Fett stolt, åhjaaaaaaaa!


Men iallafaaaall, idag blir det kanske träffa några.. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske bara ta det lugnt.

Orkar inte skriva någe mer, men kanske skriver lite senare


pussssss♥

Hadegöttt!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards