Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 januari 2011 13:30

Som ni kanske ser är bloggen just nu helllltttttttt FAILAD!

MAHAHA, ser ut som skit och färgerna och headern och allt ser helt sär ut..

Men, skitsamma. Orkar inte fixa det nu. Så det får se ut som det gör tills jag orkar bry mig. HAHA, puussssssssssss♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 januari 2011 13:20

Hej och förlåt igen snyggingar för den dåliga uuppdateringen..


Hinner inte och orkar aldrig skriva. Men ska försöka bli bättre på det, jag lovar.

 

Det blir bara ett kort inlägg nu, sen blir det en ny header, hatar den gammla. Lixom, det är ingen fin header jag ahr lagt enr massa tid på, men den är bättre än den som är nu.


Jag håller på med en ny låt, så vi får se om det blir något av den. Och om det blir det, så ska ni såklart få se texten!


Just nu är jag väldigt ledsen pga, minbästavän. Alla vet typ redan vad som har hänt.. Och om ni inte vet är det bara att ni frågar. ingen säger finns, eller liknande, det blir inte bättre.

Ingenting kommer förändras bara för det, så ja..



Nej, nu får ni en bild och den nya headern så skriver jag emr någon annangång.


Puuussssssssssss!♥


Haregööööööööött

  

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards