Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under september 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 september 2010 19:30

skola oså idag.

vi fick nya platser i klassrummet -.-'

fan pallar inte dom.

sitter så långt ifrån Julia man kan komma.

och hon sitter fett nära sandra.

så jag sitter fett långt ifrån båda dom.

sen sitter jag me nån Maja...

som inte har sagt något till mig alls. -.-'

fats har tpy bara setat på min plats en liten stund.

för har typ inte haft några lektioner i vanliga klassrummet.

aja, idag hade vi samtid, öhm.

Slöjd, so, spårk o typ no tror jag.

kommer itne ihåg vilken ording.

men iaf, sen så efetr skolan tog jag bussen hem.

år en macka, sen så tittade jag på tv,

sov i soffan typ en timme. va fan übertrött!

sen så vaknade jag, då sklel jag typ äta.

så jag gick och åt, sen titta jag p nå tvprogram.

sen skulle mamma titta på nå jävla skitprogram.

så då gick jag hit.♥

logga in på msn, spotify, bdb och nu bloggen.♥

orkar inte skriva någe mer.

men iaf, kommerkanske nåt mer inlägg senare!♥


haregött! ♥
      

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 september 2010 18:13

Hade massa tråkigt.... ♥


Be careful with my heart

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 september 2010 16:37

Åh, ingen är social på msn....*suck*.

Ingen kommenterar på bdb, *suck*.

Ingen lägger ut bilder på bdb, *suck*.

Ingen messar, *suck*.

Ingen kommente´rar här, *suck*.

Får nån kommentar på bdb ibland.

Får svar på en kommentar på bdb ibland.

Får sms nån gång ibland.


Söndag 12/9-2010, dålig dag.  

 

 

 

Därför kan ni få massa redigerade bilder som jag redan har laddat upp här på bloggen!♥

 

 

September♥

                  

 

Augusti♥

                      

 

 

Har inga från juli, juni eller maj.


April♥

              


Mars♥

  



Puss älskar er!

Hare bäst!♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 september 2010 15:21

Dagen idag då.

Vaknade typ 11.

Gick upp tittade på tv,

sen så åt jag frukost med syster och Billy♥

Sen tittade jag på tv igen.

Packade upp från igår.

Satte mig här.

Lyssna musik, bdb, msn.

Sen nu har jag gjort inlägg här.

Blir bara chilla idag tror jag.

Är tammefan svintröTT!

Haha, men iaf.

Sen dog jag av Julias kommentar på bdb.

Fan skratta tills jag dog.

Nu har jag ont i magen, halsen, är förkyld och hostar som en jäcla fucking kråka.   ♥

 

ahja, pussss

hejdå ♥

 

Ni får bilder från Fredag/Lördagnatten med Juliabästavän och Lovisabästavän när Lovisabv har skickat dom!

 

jjjag lovar!

puss ♥

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 september 2010 15:15

@Lördag.

Vaknade efter några timmars sömn med Lovisa och Julia♥

Sen typ åt vi godis, oså.

sen gjorde vi massa roliga saker.

Typ, Spela mario, oså.

Sen så åt vi frukost oså också!

Nån gång på dan drog julia hem.

Jag och Lovisa fortsatte spela mario,

efter ett tag kom Ida,♥

Spela mer mario. Sen så satt vi vid datan,

då gick ida och mötte emilia.

sen när dom hade kommit satt vi vid datatn och tog lite kort.

Sen klockan 6 skulle dom på tjejkväll hos natta o sosso.

Så då började jag gå hemåt.

Ringde mamma, hon kom och hämtade mig.

Sen när jag kom hem, åt jag oså.

Satt vid datan typ en kvart.

så han inte göra nåt inlägg.... ♥

Sen tittade jag på 'dansfeber' med min familj ♥

Sen tittade jag och mamma på nån film 'Hemma bäst'♥

Sen så va jag fett trött gick och la mig.

kunde inte sova.

Sen efter nån timme somna jag.



Ah, puussss♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 september 2010 15:00

@Fredag.

 skola.

sen efter det sååkte jag, julia, lovisa och sandra hem till mig och hämtade sovasaker till kvällen.

sen tog vi bussen tillbaka och efter ett tag åkte sandra hem.

sen gjorde vi massa grejer!♥

blir bara ett kort inlägg om fredagen idag,

för det är ju söndag nu.



ahja, ska straX skriva om lördagen också

ppppuuuuuuuuussssssss♥


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 september 2010 21:42

har lite smått tråkigt, så redigerar bilder.

ni kan få se några av dom.



hare gött!♥

jagälskarer!

        

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 september 2010 20:34

orkar och hinner inte skriva om dagen.

va me lovisa, julia och lovisa iaf...♥

sen nu sitter jag och tittar på idol me mamma,

då kom världens bästaste snyggaste vackraste o allt aste sebastian krantz och sökte! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

aaaaaaaaah ♥



såå sööööööööt! ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards