Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 september 2010 16:51

skrev inge mer igår, eller tror inte det iallfall..


men nu skriver jag iaf, nu äre så här att idag har jag inte gjort särskilt mycket..
typ tittat på 'camprock2 the final jam', som gick på tv, sovit.♥


och just nu är jag MEGAARG!.

Fan blir så irriterad på folk som sjunker så jävla lågt, att man smörar för 'hennes' ex, framför ögonen på en, sen smörar man för den 'hon' gillar framför ögonen på henne!

Sen om man gör nåt tbx, nej då skickar man massa folk.

snälla, SKAFFA DIG ETT LIV FÖR FAN!



Älskling, jag finns alltid för dig och det vet du. Du är bäst.Jag älskar dig otrolig mycket bästavän!♥

 

 

 

It's like you doesn't hear a word I say...

 

 

jag saknar bästavän!

     

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards