Världens bästa blogg (Y)

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

hejsan!♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 september 2010 09:19

förlåt för att jag bara har lagt ut typ ett inlägg om dan..

känner mig jättedålig för det nu, men har haft fullt upp med skolan!

Nu är jag sjuk också...

 

sista lektionen i tisdags satt jag och skakade och mådde skit.

sen när jag kom hem höll jag på o svimma. jag la mig ner på marken, sen efetr ett tag reste j mig upp och gick till mitt rum.

jag bytte om till mjukisbyxor, t-shirt, tjocktröja, tjocka strumpor.gick och la mig i soffan, frös som en gris, tog en filt. frös endå. hämtade en morgonrock och tog på mig den, la mig under filten igen. frös endå. hämtade mitt täcke. la mig i soffan med alla kläderna, morgonrocken, filten och täcket och frös endå. pappa kom och frågade om jag frös på något sätt för jag låg och skakade hur mycket som helst. sen kom mamma hem på kvällen, jag fick halstabletter. sen tog vi tempen på mig. 40.4 grader. sen gick jag och la mig i soffan och tittade på idol, sen när det va slut somnade jag i soffan. syster kom och väckte mig, pappa bah: hon är sjuk. hon nah: åhnej,. sen va jag tvungen att gå och lägga mig i min säng o sova. sen vaknade jag mitt i natten några gånger av att jag va helt snurrig. och av att jag drömmde samma drömmar som jag alltid drömmer när jag är sjuk. som handlar om några gubbar som jag såg komma från taket när jag va liten och hade massa hög feber.
drömmen: Jag gick ute med Michelle och Oliver dagen innan Oliver ska flytta till Usa. Vi gick typ i T-hälla av någon anleding. Sen när vi går vid hemköp så kommer dom dära gubbarna, jag får panik och vi börjar springa. Gubbarna springer efter oss. Vi springer åt olika håll, alla gubbarna följer efter míg. efetr en liten stund möter jag Oliver, jag ger honom en kram och säger: Oliver, du är min bästa vän. Jag älskar dig, ses aldrig mer, hejdå.

Jag börjar springa, tårarna rinner ner för mina kinder. jag kommer fram till ett berg, jag stannar och tittar ut för kanten. Jag skriker: Michelle, blodsyster, bästa vän, förlåt, jag älskar dig! Hejdå!
sen hoppar jag ut för kanten.

 

Då vaknade jag av att jag kände när jag hoppade i drömmen, jag hade gråtit och va helt förtvivlad.

Jag satte mig upp i sängen för att kunna ställa mig upp. När jag ställer mig upp ramlar jag ihop, jag kommer ypp och lägger mig i sängen igen. Jag tänker på då när 'han' sa saker om oss så att vi fick skiten för det o det. På Karin.. På att en av mina bästa vänner NÅGONSIN ska flytta till usa. På alla minnen förra sommarn t.ex när vi sov hos Oliver några gånger, när vi sov i Michelles pumphus.
Och sen tänkte jag på 'Halloween' (stavning), och på alla minnen med världens bästa mälarbadenbarn, världens bästa kompisar, världens bästa människor.
Efter några timmar somnade jag igen.

Har fett ont i halsen och har feber, är beroende av mina halstabletter.

 

 

Orkar inte skriva någe mer. Skriver senare,

 

Älskarer, hare bäst!♥

puss,♥

 

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

har nu bytt till devote, så säger tack och hej till bloggplatsen och börjar om,   http://minnamadeleine.devote.se/ ...

jag ska byta blogg-sida nu,   fixar det alldeles strax, sen kommer en länk till nya bloggen! ...

TJA! Kom hem för nästan två timmar sen, eller ja , en och en halv ungefär, men iallafall. Har ätit mat, och visat mammis och pappsen några låtar som dom ville höra, eller ja.. Mammis "arbetspolare" hade visat henne två låtar på jobbet, som hon undr...

tjabbabbababababaaaaaaa!Har inte skrivit på ett tag, IGEN.. Har inte haft tid, eller jo, men har inte haft någon datorn att skriva på och har inte orkat blogga på mobilen. Sjukt jobbigt, den där jävla appen kommer ju aldrig. Åååå, sen funderar jag på...

tjabbatjabba!   jag har sääärtråkigt, ska snart duscha. sen tror jag att mathilda och julia kommer hit :') toaring och spolarknapp♥ jag tyckkkker om dom VÄLDIGT mycket. men iallafall så ska jag duscha nu, såååå, skriver nog senare, o...

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards