Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 september 2010 21:10

Tttittade nyss idol, nus itter jag och lyssnar på massa musik som jag ääälskade när jag va typ 6-8 år. ni förstår jimmyjansson och saralöfgren va mina idoler....

så jag kan typ alla deras låtar. haha jag kommer ihåg dom från att jag va mindre! :')♥


Om du va här hos mig.

och jag fick visa dig,

hur allting kunde va,

du och jag, varje dag.

men det är nog endå,

försent att ändra på.

de orden som du sa,

vill ni gå, vem kan förstå?

vad spelar det för roll,

om jag vill ha dig.

om jag endå aldrig,

får det jag vill ha.

vad spelar det för roll,

om du förstår mig,

om det endå aldrig kan bli,

du och jag, o jag o jag

jag jag jag jag.

jag önskar du fick se,

att allt som jag vill ge,

betyder allt för mig.

men hur det är,

så står jag här.

vad spelar det för roll,

om jag vill ha dig.

om jag endå aldrig,

får det jag vill ha.

vad spelar det för roll,

om du förstår mig,

om det endå aldrig kan bli,

du och jag, o jag o jag

jag jag jag jag.

och jag, o jag o jag

jag jag jag jag.

oh, yeaheheheh.

om du vill gå,

vem kan förstå.

vad spelar det för roll,

om jag vill ha dig.

om jag endå aldrig,

får det jag vill ha.

vad spelar det för roll,

om du förstår mig,

om det endå aldrig kan bli,

du och jag, o jag o jag

jag jag jag jag.

och jag, o jag o jag

jag jag jag jag.


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 september 2010 19:36

dagen idag, skola oså.

sen efter skolan så tog jag bussen hem.

sen så typ åt jag, va skitttahungrig!♥

sen så tittade jag på tv,

efter typ en timme kom mamma hem..

då åt vi köttfärssås o pasta.♥

sen så tittade jag på tv igen.

sen kom mamma och tittade på 'My camprock 2' me mig! ♥

hahahahahahaha...

o mamma hejjar på samma person som mig!! ♥


Ah iaf, sen när det va slut så satte jag mig här.

om typ en halv timme börjar idol!♥

pallar inte skriva någe mer.........

puss ♥



Michaeljackson goes the king of pop.♥

Minnaparkkila goes the princess of pop.♥

  

  

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards