Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 september 2010 21:27

skulle föra över låtar från min gammla mobil till min "nya" mobil.

då va det fel sorts minneskort, så det funka inte  stoppa i mitt gammla minneskort i min nya mobil. sne skulle jag göra det via datorn. koppla in min gammla mobil. då funkar den inte alls. shit. så nu kan jag inte göra det, ska fråga mamma om jag får låna hennes mobil och göra det.

jag är i behov av fler låtar. även om dom på min gammla mobil är megagammla, men hellre gammla låtar än typ inga. blir fan lack nu. ingen som svarar på mina sms, diss.... ♥ haha men iaf, nu ska jag vara lite social me min familj och fråga mamma om mobilen.


puss, ha're gött.♥


peace out.  

 

 


bara för att.......

      

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 september 2010 11:59

Gick och la mig och sov i soffan tpy klockan 9, sov till typ, 10.

gick upp, åt.

tittade tv..♥

sen åt jag chokladbollar♥

och nu så satte jag mig här.

itne göra någe speciellt idag.

typ ta're lugnt. tv, data, oså.♥

idag kommer alla hem också.

eller jonna är hos billy,

o emil är hos emma eller nåt.

men iaf, mamma, pappa, ozzy♥, steven♥.

sen skulle jonna komma hem när hon hade vart på match tror jag.♥


nu ska jag och titta film.♥

puuuusssssssss♥

loveu!




Who's bad?♥


Bara för att min hatt är awesome.♥


  



Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 september 2010 05:43

When the night's so long♥


klockan är 05:43 och jag inte ett dugg trött.

kan bero på att jag sov i soffan typ hela dagen.

men iaf, det är rätt chill här hemma hos mig.

helt ensam, har setat vid datan sen typ 22:45.

det är nice, ingen annan än jag hemma.

känns konstigt att hundarna inte är hemma..

men rätt skönt endå, behöver inte gå ut me dom oså nu ju.♥

öhm, kvällen/början på natten spenderades me att chatta me samme.

sen logga han, då titta jag bdb, fb oså.

sen har jag setat och spelat hur mycket som helst.

jag är fan awesome på 'vadetnuvaförspel'

sen har jag lyssnat på MASSA musik, eller samma låtar hela natten.

för kom inte på några bra låtar.

så det har vart typ 'What A Feeling - Irene Cara', 'ovo je balkan - milan stankovic',  'miley cyrus - when I look at you' , 'demi lovato - can't back down' , 'taylor swift - you belong with me, crazier, love story', 'forever young - alphaville', 'I Want to know what love is - Foreigner', 'Mohombi - Bumpy Ride'. hela natten.

Nu ska jag logga in på bdb, sen ska jag typ göra något kul.♥

puss, hejdå♥

 

peace out

 

bjuder på 2 bilder bara för att jag är så cool  

 

man ser knappt såret på mitt ben efter redigeringen:

     

asså, älskar låten! ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 september 2010 01:21

hhhheeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjj! ♥


haha, jag har borstat håret i en halv timme fast det inte är tovigt.

fundera på o duscha!  


asså, jag känner mig trögare än förut.

det känns inte bra! haha  ♥



omfg!, skratta som fan nu!

samme drog dagens skämt asså!

hahahahahahahahahahaha!


o vet ni?

Jag dog, fast jag överlevde!   ♥



Vill ni se en jjäääääättefin låttext?  


minna & emilia - adam♥


'ingen åker skateboard som han!
adam jag sa adam.

Svenska folket ropar hans namn.

Adam jag sa Adam.

I love you, ich liebe dich,

adam 'schinechtiiM' idich.'


fin va?  



här har ni en till!


minna och emilia - sibylla♥


'Sibylla, där finnsallt du kan äta upp.

Det är lätt att förälska sig,

i allt fett i maten.

Sibylla, vårat sibylla'



haha, den va också RIKTIGT fin!   ♥



haha, ni kan få läsa en "tidningsartikel" av minna och emilia också!, haha.


'Minna Madeliene Parkkila och Emilia Margareta Elisabeth Lindstörm dog av skratt när dom såg mummelbyxa på "kronocamping böda sand". Besten är ännu inte fångad!! Gå inte ut, lås in er! Vi vill inte att fler oskyldiga dör! Så håll er inne.'

Sen är det en jättefint ritade bild, med mummelbyxa. Sen ligger jag och emilia döda breve, ♥

Haha!



en "telefonkonversation" som jag skrev nån gång.

' - hej det är bris.

- hej...

- vad tynger dig?

- min mamma slängde en jojjo i huvet på mig..

-  ohnej.., hur gick de då?

- det gick bra, fast det gjorde ont! Hejdå bris!

- hejdå...'


hahahaha, ♥


Jag hittar inte sagan av: Minna och Emilia.

haha den är awesome!

när jag hittar den ska ni få läsa den!   ♥

puuusssssss♥


haha, dom borde fan spela den här låten på radion i sverige!♥

hahahahaha



Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 september 2010 00:40

omfg, jag känner mig fett trög.

pratar me folk på msn och fattar inte vad nån av dom skriver.


haha............................



Beautiful melody, ♥



'Cause everybody needs a friend, and I got u'





bildeeeeeeeeeeeeeeer♥


Emilia, Julia, Minna, Ida @ skolan.

Minna, Ida @ skolan

  

Typ halva jag....♥


 

hahahaa tjock.


Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards