Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 september 2010 22:40

dagen idag då:..


blabla, morgon.

skola. Prest, o massa annat skit.

So sista lektionen, jag och julia skratta massa som vanligt♥

Sen typ prata me folk ett tag efter skolan, sen gick till edv.

orka inte vänta på bussen i 35 minuter.

så gick dit och tog den därifrån ist.

sen gick från bussen, tog typ 15 minuter, haha.

sen åt jag, ingen annan hemma.

tittade på tv, sen så somnade jag i soffan.

som vanligt.....   ♥


Sen vaknade jag typ, 18.37

försökte ringa mamma.

men hon och pappa är i skogen och fiskar så dom har ingen täckning o skit.

sen laga jag mat, åt.♥

tittade tv, pratade me ♥storebror♥ i telefon.

sen så kom sýster hem typ 21.35, vi titta på tv och åt godis.

sen så kom billy♥

vi fortsatte titta tv och äta godis.

sen så börja dom titta på forboll som typ va slut.

då satte jag mig här.♥

ingen är social på msn...

eller magnus va det för ett tag sen, men inte nu.  

men nu ska jag titta några bloggar och logga in på bdb.


hejdå, puss.

älskar er! ♥


O föresten, jag fattar inte det roliga med fotboll, man springer och sparkar på en boll. hur kul kan det va?  ♥


  

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards