Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 september 2010 21:21

Det är nåt du måste veta, utan dig vid sidan kan jag inte leva.


Jag har megatråkigt :(

kommentera, kommentera, kommentera, kommentera, kommentera, kommentera.

 

 

haha, ♥

Jag är bara för cool, men iaf, ska titta nåra bloggar oså nu.

Blir nog inga fler inlägg idag! ♥


Men..

dagens outfit: Mjukisbyxor, t-shirt, tjocktröja♥

bilder från när vi lekte i lekparken idag

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA,   

vi är INTE syk ♥

hihi, pussss ♥



@fångarna i lekparken

hahahahahahaha

  1.                     

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 september 2010 20:43

Macaroni makaroner, i am very cålld,


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH!!!

åååååååhej våran humor är bra!♥


äre nån som ha lust o sova här i helgen?♥

 

 

ah, hejdå puuuuussss ♥♥

    

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 september 2010 20:01

  dagen idag då:

vaknade 18.38 av att julia ringde..

ringde mamma och fråga hur jag skulle göra för att itne komma försent.

väckte pappa♥.

fick skjuts till skolan, när jag kom fram gick jag och mötte Julia, Sandra och Lovisa, julia och sandra hade vart och mött lovisa.

sen gick vi typ tipspromenad.. -.-'

sen gjorde vi nå tävlingar som handla om frågaorna o skit.

jag skulle äta kex och sen vissla...


hade tuggummi i munen innan så kexen smaka skit.

sen typ åt jag inte ens ett helt innan Anton.h hade ätit alla och redan visslat..

Sen gav jag bort mina två andra kex, för att jag är megasnäll!

sen gjorde vi nån lek i klassrummet, sen lunch.

usch..........

sen typ gjorde vi nåt på skolgårn...

sen tpy sluta vi 13.30

sen va jag och julia och emilia och sandra ett tag.

sen drog sandra hem,

då va jag julia och emilia.

vi lekte fångarna i lekparken   ♥

hihi, sen kom sagge o anna ♥

sen typ efter en stund så gick jag o anna till torget.

jag tog bussen hem och anna åkte hem till sig.

sen åt jag tacos ♥

nu sitter jag här,


ska logga in på bdb, Julia påstår att jag ska lägga till samuel som vän.♥

hejdå alla söta ♥  


Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards