Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 augusti 2010 19:43

Dagen idag då,

Vakna, typ gick upp.

Titta tv och datan.

Sen typ åt jag eller något   

Sen typ datan igen.

Sen typ tog kort på min Bushund Digistiv !  


Sen busa jag me Pommes och Digistiv ett tag.

Gick in, tv'n och datan igen.

Sen typ åt vi.

Och nu sitter jag här igen.

 

Haha, min bror va på nån konsertsak igår, haha, han är typ ft hes för att han skrek så mycket! Haha,.


Klockan är fett lite och jag är skittrött, haha.

Blir o gå o lägga sig tidigt idag..

 

 

Just so you know.
This feeling is taking controll of me,
and I can't help it.
This emptyness is killing me.
Just so you know.
It's getting hard to be around some,
people when I'm alone.
This feeling is taking control of me.
I've tried my best to let go but,
I just can't.
I wait in here.

 

  

 


 Bjuder på en bild också, då blir ni glada va?  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 augusti 2010 18:33

Bara för att jag kommer sakna VÄRLDENS BÄSTA klass 6D när vi börjar sjuan.

  


Nothing compares to you.

You're simply the best.

I will ALWAYS love you.





Ni är FÖR underbara! jag älskar er.

 

6D, för-all-tid. <3

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2010 22:22

Dagen har vart rätt chill.

Just nu sitter jag och chattar med Ebba, Maja och Fanny! <3


Nymålade naglar har man också. (y)

  


Fult, ja xd



Dagens outfit :


Glansiga leggings.

Rosa Tunika.

  

Bild på de också ;)


På onsdag blir det kanske åka till BodaBorg med världens bästa tjejer,

Ida, Emilia och Julia ! :D

 

Skriver mer lite senare, nu ska jag va social med Ebba, Maja och Fanny ! :D

 

puss på er :*

 

 

<3

 

 



 


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2010 20:15

huhu, jag har tråkigt.


alla säger en bra låt.

okej? ;)


I'm not gonna change.

Just because you want me to.

Fuck no, forget it.

It's my life.

 

 

Hejdå alla söta som orkar läsa min tråååkiga blogg :*

 

 

hihi puss :*

 


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2010 16:49

godmorgon alla!



Vaknade för typ 20 minuter sen,

gick upp, gav hudarna mat, rasta dom.

sen satte jag mig här.

 

logga in på bilddagboken.

lyssna musik, sjunger.



skriver mer senare :*


lavio!



bjuder på en bild också ! ;)

     

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2010 02:18

ny header!

 

 

Hope you enjoy it.

 

 

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2010 00:50

Min Idol   

Diggar llllåååten också!   

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2010 00:38

Hejsan alla söta ! :*


Nu är det såhär att jag har tråååååkigt.

Jonna och Billy sover 'dom ska upp tidigt'.

Så jag tycker att alla ska skriva sin 'bloggadress' så kan jag glutta era bloggar (y).

Då blir alla glada ;)

 

Sen kan ni skriva och vara sociala på msn :)

Kommentera på bdb.

Och messa 'ni me comviq'.

 

Skriver om dagen snart !


Puss ses alla söta :* <3


Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards