Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 augusti 2010 23:57

Typ hemma själv hela kvällen,

pappa kommer nog hem snart..


Kvällen har spenderats vid tv'n.

haha jag titta på friidrott!

hahahahahahahahhaha,

fast jag titta typ inte för jag satt och messa med magnus !  

Vi fråga typ frågor oså ♥


Sen satte jag mig här, titta Emilias blogg.

Och lyssna musik !♥♥

Nu ska jag ta och redigera nåra bilder,

ni får kanske se resultaten sen ?


om ni vill det.

Annars blir det på bilddagboken.

Eller både och..


Hade en sjuk dröm när jag sov i soffan för nåra timamr sen.

Haha, ojojojojoj!

Det, va jag, o massa folk från 6D, sen var emassa folk från våra nya klasser.

Och vi börja bråka fett mycket och grejer.

Vi skrek hur mycket som helst åt varann.

Haha, sen typ alla lacka på varandra och Alla typ slogs.

haha, skratta hur mcyket som helst när jag vakna.

fast va lite chockad över vissa saker som hände.............


Ni kan få en bild, ♥

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 augusti 2010 20:38

Titta nyss film, Starstruck ♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Dagen har vart rätt bra, tyyp chiiiiillat.

Nu är jag hemma själv, ingen aning om vart alla andra är..

haha . ♥

 

Har typ inge o skriva men, ni kan få en bild.   

  


pusSS ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 augusti 2010 11:50

Vart inget inlägg igår,


BodaBorg igår med Ida, Julia & Emilia. Helt sjukt kul!

Vi va grymmasT, hihi.

Klara nästan Superbanan, och NEJ VI FUSKA INTE HUR KAN NI FÅ FÖR ER NÅT SÅNT?!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

hih, sen vare nån som sa att man skulle lägga sig under trappan i spökhuset.

Och nåra barn som va sjuka! haha, shit störda ungar.

 

åt på Max påvägen hem oså..


aja hejdå♥

puss ♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 augusti 2010 13:24

Idag va jag duktig!

Jag ställde klockan på 10 för att jag skulle städa och grejer, eftersom jag kanske ska åka iväg imorgon.

Jag gick faktiskt upp direkt när klockan ringde, för jag är så duktig jag!♥

hihi, städade typ lite på mitt rum oså.

Sen starta jag datan, internet funka inte..

Gick och titta på Tv,

storebror min fixa datan!♥


Nu ska jag gå och hämta telefonen och ringa Emilia,

hon skulle igentligen ringa upp mig igår, men det gjorde hon inte.

Sen skulle jag kanske behöva ringa Julia eller Ida också?

Men det gör jag lite senare.


Åt nyss lunch, typ korvsås o potatis, eller nåt.

Eh, orkar inte ringa Emilia, skickar ett sms istället!♥


Hoppas hon svarar på sms den här gången..

Annars får jag ringa henne endå. *suck*


ingen är social på msn, usch alla är så tråkiga  


Tror jag ska titta nåras bloggar.


Skriver mer senare.

Älskar er!

puss ♥


  


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 augusti 2010 17:52

Åt nyss skinksås och makaroner. Typ rätt gott.  

Ikväll blire typ Tv eller nåt..

Just nu sitter jag här och lyssnar på Ne-yo - So sick.  

Gammal jag vet, men endå bra faktiskt.

 

Snart ska jag ringa EmiliaMargaretaElisabethLindström för jag gjorde inte det förut när jag skulle.  

Har inget o skirva så..

Dagens outfit:


Grå-blå tröja. ♥

Svarta leggings. ♥


  


Skriver mer sen !


Puss, :*


hejdå ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 augusti 2010 15:22

godmorgon alla!

 

Dåligt väder idag, så har bara suttit inne och titta på tv, datan oså.

Pappa kom nyss hem, han hade vart oc köpt en ny mobil till sig, för hans va cepe. Han skärm va som min, att man typ inte ser någe..  


Mamma började jobba idag.. NÖDVÄNDIG INFORMATION!!    haha.


Ska strax gå och äta nåt, är skithungrig. Sen ska jag ta och ringa emiliamargaretaelisabethlindström. ♥


Nej, nu ska jag äta,



puss, älskar er.


Love/M. ♥


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 augusti 2010 22:54

I'm so sick of love songs
So tired of tears
Said I'm so sick of love songs
So sad and slow
leave me alone,
stupid love song♥

 

 

längtar till bodaborg me världensbästa!

  

 

 

love/m.

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 augusti 2010 20:59

Sitter här och lyssnar på JesseMcCartney. ♥


Dagens outfit :


Svart tröja med ett sidenband.♥

Svarta glansiga leggings.♥

En svart hatt . ♥ 

Svarta fejk-converse. ♥

 

  

 

Because you live, I live.

Because you make me believe in myself, when nobody else can help.

Because you live, I live.

 

Hejdåsan alla söta :*

 

skriver lite mer sen ! ♥

 

 

 

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards