Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 augusti 2010 22:09

SandraLitzénDahlgren.

Du är den som alltid stöttat mig, alltid funnits där.
Du har aldrig svikit. När den här skiten börja, jag dog inombords.
Du har funnits vid min sida hela tiden. Du har alltid fått mig att må bättre.
Jag ska hålla mig stark och stanna vid din sida.
För utan dig i livet skulle jag inte finnas.
Du är den bästa i mitt liv. Du är så fucking underbar.
Bara för att jag har blivit dissad. Bara för att du stannade kvar.
Jag duger inte för nån, knappt för någon alls.
Men du stannar vid min sida och jag stannar vid din.
När jag inte hör din röst, känner jag mig tom.
När jag är lessen, torkar du mina tårar.
Du är speciell, så underbar min vän.
Det är vi två mot världen, tillsammans.
Jag vill leva för dig, tills jag slutar andas.
Kan inte släppa dig. Snälla släpp mig inte heller.
När jag stänger ögonen och somnar, då drömmer jag om dig.
För du är alla mina tankar.
Den enda som mig inte lämna.
När jag är ensam, slipper jag bli sårad.
För när jag har dig vid min sida, kan inget bryta ner mig.
Även om saker river upp sår i mig, som aldrig läker.
När jag tittar på bilder från alla våra minnen.
Åh jag börjar gråta, ja mina tårar rinner.
Våra bilder blickar tillbaka till den saknad.
Har inte träffat dig på flera månader.
Asså du förstår inte hur mycket jag saknar dig.
Jag är ingenting utan dig.
Tårarna faller för jag saknar dig min vän och det är bara sannigen.
Du är min bästa vän, min trilling.


Jag älskar dig!♥
  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 augusti 2010 11:36

Sitter och äter lunch,

Jag funderar på att göra en ny header..

Men då kommer jag säkert göra det inatt eller något!
För då kan jag sitta uppe hur länge som helst och jag orkar inte sitta här hela dagen för att göra en header.......

Mamma och pappa åkte nyss iväg,

Emil ligger och sover.

Jonna är i Turkiet ,  och jag har hur tråkigt som helst!


Så, blir typ bara chilla idag,

titta film oså.

Typ 'Remember Me'.♥



Jag saknar mina trillingar!♥

Jag saknar klassen!♥

Jag saknar mina kusiner!♥

Jag saknar mina kompisar!♥

Jag saknar mina hundar!♥

 

Jag saknar Ingalill mest av allt...♥

Hoppas att du har det bra älskling,

jag saknar dig och älskar dig så enormt mycket.

När du lämnade mig,

jag dog inombords, tanken jag hade var att livet var slut.

Det är nåt jag kommer minnas,

för sex år sen när det börja,

är det lycka jag jagar.

I väntan på eyy slut sitter jag räknar dagar.

För slutet kommer nån gång.

Jag duger ej för nån inte för en enda.

Jag tänker mig ett liv, utan denna smärta.

Res mig upp, ta mig upp till himmelen.

Ta mig härifrån, låt mig lämna denna världen.

Lämna alla problem för jag orkar inge,

Orkar inte med all den smärta och saknad.

 

 

Jag älskar dig Ingalill!♥

2004, r.i.p babe.

  

 

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2010 20:30

På måndag börjar skolan, usch.

Jag orkar verkligen inte!

Bara några dagar kvar tills helvettet börjar...

Får se till o vara me kompisar resten av tiden på lovet,

annars blire bara skit av det.

Mamma och pappa åker iväg imorgon.

Dom ska typ campa,

och jag vill INTE följa med!

Så jag är hemma,

Syster är i Turkiet.

bror ska säkert göra någe.

Så nån kanske vill sova här?

Vi kan va uppe hela nätterna o allt utan att nån klagar isåfall.

Det är nicE!♥


Annars blir det typ sitta vid datorn hela dagarna.

O typ ha tråkigt, men då kommer jag skriva massor här på bloggen!♥


Kommer bli en massa bra helg, tror jag.

Nu är det inte punka på min cykel heller!

SKÖÖÖÖNT! ♥


Nu ska jag ta och vara lite social och lämna datorn ett tag!

Men kommer snart tillbaka.

Ska bara prata lite me mamma,

hon ska typ berätta var all mat finns.

 

jag älskar er som läser.


PussSSSSSSS♥


 

Jag är snäll så jag bjussssar på en bild !♥

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2010 19:30

      Vakna hos Emilia,

sen gjorde vi massa saker.

Nån gång runt 3 åkte jag hem.

Sen typ satt jag här,

titta på tv.

Sen åt jag nyss.

Nu sitter jag här.

O har tråkigt.

Lyssnar på massa gammla låtar,

som typ får mig att gråta.


As we dance now, closer than befor.

Don't let go, don't let go.

Cause, this is forever.

I make this promise to you.

All of my life is befor me.

And I'm not running anymore.

Cause I know,

I'm already at home.

My darling, this I promise you.

This are crazy games.

This is the life i live.

It's hard to understand.

You  can look but don't touch.

Under my skin.

Baby, you think you know me.

But the truth is that you don't know a thing.

Under my skin.

You're enough.

You can look but don't touch.

Follow the rules.

But boy, don't touch me, no.

Gotta know me to be my man.

I'm the girl,

The one.

You gotta know me better first,

you gotta know me,

you can look but don't touch.

I'm not like the girls in the magazine's.

Not a perfect body,

not that smile.

You have to love me for me.
not the one I never can be.

Don't think I gotta change inside of me.

I am the one I am.

Love me for the one I am.



Hejdå alla söta som läser min blogg! ♥

.

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2010 18:51

All that I am is all that I can be,
Cause what you get is what you see,
And I can't be anymore than what I am,

  

 

 

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2010 13:04

vakna typ för en och en halv timme sen.

gick öpp, gosa me valparnnnnnA, sen gick vi och köpte hundmat, o mat till oss.

sen typ satt vi här.

sen typ, hände inget.

sen typ.. venne.

sen nu står emilias lillebror och tittar och håller på me nån grej ._.

o nu ska jag inte skriva någe mer, för jag har inget att skriva om .........

haha,

hejdå, skriver mer senare ikväll.

pppppusssSSSS'

laviiiiio!



  


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2010 01:01

 

 

 

 

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2010 00:17

dagen igår va AWESOOOOMEEEEE! ♥

berättar om det när jag kommer hem..

är hos EmiliaMargaretaELISABETHLindström ♥♥♥♥♥♥♥♥


hejdå, förlåt för så kort inlägg men, jag hinner tyvärr inte mer. ♥

pusssssssss ♥♥♥♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards