Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 augusti 2010 17:12

Jag har tråkigt.

Nu har mamma och pappa kommit hem fårn vart dom nu va.

Mamma är inte så 'kunnig' när det gäller datorer, mobiler o sånt..

så jag fick föra över bilder från hennes mobil till dattan lägga ut dom facebook o allt åt henne.

När hon försökte hängde datan sig, hon installera massa skit och grejer.

Så jag tog över, då gick lite bättre kan man säga.

Sen skriver hon inte så värst snabbt på datan heller.

Så det tog ett tag att skriva bildtexterna till bilderna som hon la ut på fb..

Hahahaha,♥

Sitter och nördar musik och va nyss inne på bdb,

emilia hade kommenterat 36 bilder!

Det gjorde mig megalycklig!   ♥


Jag är hungrig, pappa ska typ börja grilla snart tror jag.

Typ kött oså. ♥


imorgon är man tillbaka i helvettet..

*suckar högt*


Rätt jobbigt att gå upp fett tidigt, typ halv 7!!!!!

Usch, vill bara spy på det, elda upp de, sploa ner de i toan. Vad som helst, usch kan man inte bara slippa skiten?


Fan va chill livet skulle vara om man slapp skolan.

Bara träffa kompisar på dagarna o grejer!

Fast, ah. Det är ju inte så nu..

Nu måste man gå upp hur tidigt som helst och dra till skiten,

ha tråkiga ämnen.

Göra läxor o allt.

Sen min klass nu i sjuan är inte den bästa heller!

Den sämsta i världshistorien faktiskt.................

Menmen, bara tre år, kommer nog inte dö.

Hoppas jag.

Sen får man nån annan klass när man börjar gymnasiet oså....

Känns otroligt jobbigt att behöva börja så tidigt imorgonbitti!

Uschusch, men nu ska jag försöka vara lite glad och njuta av dom sista timmarna på sommarlovet! ♥

Nu ska jag gå och titta om maten är på g,

och sen ska jag logga in på bdb också!


Dagens outfit:

Vitt linne♥

Nån kofta♥

Ljusblåa slitna jeansleggnings♥


Bilden är inte från idag och den är skitful.

Men iallafall dom kläderna.♥

  

hej

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 augusti 2010 00:08

tittade nyss på ' bandslam '.

Öhm.. nu har jag tråkigt.

Men inte lika tråkigt som förut.

Så jag ska inte klaga.

Jag saknar massa folk! ♥

 

Låt fan från 'bandslam' har fastnat i mitt huve.

*suuck*

ska försöka få ur den genom att lyssna på nån annan låt nu.

typ.. nån som fastnar lätt.

öhm....................

Jesse McCartney - Body language ft. T-pain.

 

It's her body her body her body language.


Så mycket bättre att ha den fast i huvet.......

Haha, åh.. ♥

Nu ska jag titta om nån har kommenterat eller lagt ut en bild eller något på bdb.

PussSSS ♥

Hejdååååå ♥♥♥♥♥♥

Ni får en bild på¨mig och min Äääälskade bro! ♥

  




Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 augusti 2010 21:49

Vart du än går, vart du än är.

Måste du veta att jag alltid finns just här.

För när dom andra som du älskar mer sviker,  ska jag alltid finnas här.

Vad jag än säger och vad jag än gör, jag älskar dig.

Du är en ängel sänd från himmlen.

Jag ska aldrig ge upp, nej för dig vill jag behålla som vän.

Nog för att jag har kämpat och slitit.

Men sluta tänker jag fan heller göra.

Det är ej över än, för dig ska jag kämpa, jag ska kämpa för oss.

För jag älskar dig och du måste lita på mig.

Jag vet att jag är jobbig oså, men detta är sant och det måste du tro på.

Varje gång vi träffas känenr jag mitt hjärta snabba på, jag är lycklig med dig.

Fan det bultar och bankar, för du betyder så jävla mycket.

Hur ska jag någonsin kunna släppa taget om dig.

Den bästa vän jag haft.

Jag skiter i allt annat, du är bäst!

Se mig i ögonen,du är min bästa vän.

Det är svårt att förklara men..

Du är det bästa som har hänt mig.

Jag saknar dig och älskar dig över allt annat.


Fråga inte varför.

Jag har sjukt tråkigt. Ska nsart logga in på bdb,

ingen är social på msn heller *suck*.

Sitetr och lyssnar på musik.

Har inget o göra.

Blir typ titta på film snart tror jag.

Men annars händer det väll inget speciellt.

Tråkigt att vara hemma själv.

Ingen att parat med eller nåt.

Usch, hundarna är inte ens hemma.

För dom är med mamma och pappa.

Fyfan, dom brukar iallafall göra mig glad.

Nu sitter jag ju bara vid datan, tvn och äter ostbågar och dricker nån dricka.

Rolig lördagkväll! Nej verkligen inte.

Knappt nån som kommenterar på bdb heller.

Och ingen lägger ut bilder.

Fan va tråkigt det är.

Vet iten avd jag ska se för film heller.

Alla jag har, har jag sett hur många gånger som helst.

Eller alla utom 'Band slam' eller vafan den hette..

Nu är Fanny social, det gör mej MASSA GLAD!

Nu ska hon logga ut också *suuuuuuck*.

Åh nej nu orkar jag inte mer-.

Nu går jag och tittar på film istället.♥♥


Hejdå ♥

O eftersom att jag är så snäll får ni en bild på mig och Emilia!

  


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 augusti 2010 20:53

Jag hade ju frågestund för ett tag sen.

Och ah, det va bara Ebba som ställde frågor.

Men här får du svar på dom. ♥


ebba

Torsdag 5 aug 16:38

varför började du blogga?
vad tycker du är det roligaste med att ha en blogg?
vad för smink gillar du mest? tex. kajal
vad vill du jobba som/med i framtiden? :)









1. Jag började blogga för att, öhm.. jag vet inte tyckte det verkade kul.

2. Jag vet faktiskt inte riktigt, 

3.  Mascara och puder, det är det jag använder mest. Brukar inte sminka mej med så mycket smink. Bara ta på ett lager mascara och lite puder.

4.  Jag vill bli skådis, men det kommer typ aldrig hända. Sen vill jag bli, stylist, modell och fotograf.


Kram ♥




Där fick du svaren.

Förlåt att det tog så lång tid innan jag svarde men, jag hade glömmt bort det.  ♥


Hemma sjäv nu,

rätt tråkigt!

Men ska nog titta på nån film snart, eller så ska jag skriva en låt, igen.. ♥

Ni förstår det är så jag får tiden att gå..


Hehe, nu ska jag gå och hämta ostbågar och dricka. ♥

pusssSSSS ♥



Jag saknar Sandratrilling! ♥

  




Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 augusti 2010 14:11

godmorgon alla ♥


vaknade för typ 20 minuter sen.

gick upp, starta datan.

logga in på msn, bdb.

sen nu tyckte jag att det var dags för ett inlägg.

snart ska jag gå och äta nåt.


dagen blir lugn, typ data, film oså..

hemma själv idag också.

Emil är inte hemma eller så sover han.

Vet inte riktigt... ♥

Men iallafall.

Mamma och pappa kommer hem imorgon.

Så jag blir väll hemma själv idag.

Jag tror att Emil ska jobba/jobbar.

Sen ska han säkert nån stans som vanligt. ♥

Men iallfall.

Jag ska typ kanske va me joL & Emilia imorgon .   ♥

Sen typ.. På måndag börjar skolfan.. *snyft*.


Orkar inte tänka på de, får huvevärk av det.


Jag saknar Alla kompisar! ♥


Nu ska jag äta.

PussSS♥♥♥

hejdå ♥


  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 augusti 2010 01:30

Fixade ny header nu..

Den är inge fin men.

Jag orkade inte göra den någe fin.

Moahahahahahaha!

Oj, fick nåt ryck..

Tror jag har någon allvarlig sjukdom.............

nus ka jag titta om min bror sover.

Hejdå!   





Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 augusti 2010 00:56

Jag saknar Sandratrilling hur jävla mycket som helst!

Får se om jag orkar fixa ny header inatt.

Eller om jag gör det nån annan gång..

Skolhelvettet börjar på måndag.

Jag vet inte när vi börjar.

Jag vet inte vilket klassrum vi ska ha.

Jag vet bara en av våra lärare.

Jag vet knappt nåt om skiten.

Bara nåra av dom som ska gå i min klass.

GREAT!

~Fuck No!

 

Jag sitter hemma och väntar på att någonting ska hända.

Men jag har väll väntat för länge.

Alla har redan någon som dom kommer hålla fast vid.

Jag kanske borde ha försökt lite tidigare...

Men vännerna jag har,

Dom håller jag kvar vid.

Även om jag kanske kommer glida ifrån några av dom.

Nu när vi splittras och allt.

Hur ska jag klara av flera farväl.

Nej jag orkar inte,

inte igen.

Jag kämpar, i resten av mitt liv.

För att träffa nån som jag,

om det finns någon sån.

Men ingen kommer kunna ta platsen ifrån min trilling.

Min bästavän.

Mitt allt.

SandraLitzénDahlgren. ♥


Jag duger inte för nån, inte för en enda.

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 augusti 2010 00:24

Kvällen har vart massa tråkig, eller ensam rättare sagt.

Emil spelade match eller nåt.

Sen kom han hem nyss.

Men jag har försökt roa mig själv...

Haha, först satt jag här,

sen tittade jag på film ' Remember me ' ♥

Jag är cepekänslig för filmer, så jag började gråta.

HAHAHA!

Men vadå?, inte mobbas.

Jag och Emilia gråter när vi ser lejonkungen så....

Haha, inte vårat fel att vi föddes känsliga!   ♥

Men iallafall.. nu sitter jag här igen.

Ni får vara lite sociala på msn! ♥

Då blir jag glad.

PusSSSS ♥

  

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards