Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 augusti 2010 19:23

Sova me Cornflakes/namn idag :d
min och müsli's skolhumor är bara SÅ bäst! :d
haha, o vi skrattar inte åt typ allt...........
folket i klassen tror är vi ä syk, menmen..
det är vi inte vi har bara sjukt bra humor! :dddddddddd

 

ah, men iaf..

skolan idag sög,  mmmmega tråkigt.

sen ttyp åkte jag hem oså.

sen så typ, åt vi cornflakes och mjölk och sockkkkerr !

sen såååå åt vi mat när mamma kom hem.

o sen så sitter vi här.

det är nic3.

 

Nej, nu ska jag fiiixa blogg åt cornflakes, ♥

det är kkkkul ♥♥♥♥♥♥♥♥

ah men iaf, hejdå.

 

pusssSS ♥

 

ni får massA bilder ♥

                    

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards