Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 augusti 2010 21:29

Duscha nyss, nu chattar jag me nåra oså.

Sen musik också♥

Ska snart gå och titta på Tv.


Imorgon äre skola igen,   

Börjar 8.30 ,

sen slutar vi 13.00






Sometimes it hurts to do the right things.
This time is not one of them..

 

Hejdå, pusssSS ♥

Bjussar på en bild,♥

 

Haha, bild på mig och Julia från klassresan! ♥

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 augusti 2010 20:46

Hejsan.


Min mamma är snäll! ♥

Hon köpte 3 nya linnen till mig när hon va o hämta min bror .


Öhm, typ ett brunt, ett svart och ett rosa me nå grejer på.♥


Ah där äre rosa på bild.♥

Tjock men ah....

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 augusti 2010 20:07

You make me crazier..

You make me crazier..

You make me crazier..

And I love it.

Still wishing.♥


Single, single,single.

Tonight, I need some love.

I don't wanna be single,

single, single, single.

Oh no, no no.


                 


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 augusti 2010 17:33

kalla mig fjortis.

kalla mig andra saker.

GÖR DET!

det gör det bara lättare att slå dig när jag får nog.

men du, låt min bästa vän vara.

Du kan hacka på mig och grejer.

Men du låter henne vara!

det du gör, det gör det bara lättare för mig att lämna dig om du fortsätter.

 

DU ÄR INGET längre..

 

Jag ser dig inte som nåt annat än det du bevsar nu att du är.

Dryg, du är inte min kompis.

Not anymore.

 

 

jag trodde att du va min kompis........

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 augusti 2010 16:49

skolfan började idag....

det va faktiskt inte illa.

bara tråkigt, jobbigt att gå upp, och mer tråkigt.


Menmen, fick träffa alla   ♥

efter skiten va jag me sandra ett tag, till typ 12..

sen cykla jag hem, sen åt jag eller nåt.

kommer inte ihåg.

sen tittade jag på tv,

somna i soffan.................

hehe.

sen vaknade jag av att ozzYälsklinghunden skällde för att mamma kom hem.

sen gick jag upp o satte mig här.


jag har inget mer att skriva så ni får nåra bilder istället! ♥


PusssSSS ♥

                

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards