Världens bästa blogg (Y)

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Hej alla :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 augusti 2010 21:39

hej alla.

sry för den dåliga uppdateringen.

men nu är det såhär att ebba tyckte att jag skulle skriva så.. då får jag väll göra det då? :)

I fredags tittade jag, emilia och joel på eclipse! den va sjukt bra och vi hade hur kul som helst.

jag och emilia satt uppe till 9 på morgonen och spelade : buzz och nå spel på datan :$

sen gick vi och la oss o sov.

sen väckte hennes mamma oss halv 5. vi gick upp och sen va vi me joel och magnus en liten stund.

efter ett tag dissa dom oss och gick in.

 

vi drog hem till emilia igen. sen efter ett tag gick vi ut och träffade jennie.

sen va vi me henne ett tag. prata oså. sen drog vi till hemköp och hem till emilia. sen sov jag hos henne till söndagen. sen gjorde vi massa saker. sen sov jag hos henne till måndagen. sen åkte jag hem på kvällen. sen cyklade jag och mötte michelle. sen sov jag hos henne. sen kom jag hem imorse. åkte iväg. kom hem , datan, tv'n och åt oså. sen nu sitter jag här. åt nyss glass och nu har jag tråkigt.

 


jag älskar dig. om du bara va här hos mig. jag skulle vara den lyckligaste som finns.

nu håller älskling på o bli gammal och kommer lämna mig snart.


tänker mig ett liv utan denna smärta. jag hatar mer och mer.

Ingenting funkar. jag saknar dig. gumman, du lämnade oss 2004 och saknaden är sjuk. jag har aldrig förstått hur underbar du va.

r.i.p ingalill.



bjarne, jag saknar dig sjukt mycket! jag va typ 5 eller någe när du dog.. men jag kommer ihåg när jag och jonna och emilia va hemma hos er och vi alltid åt pepparkaksdeg när farmor inte va där. du hittade alltid på massa bus :D.

du va precis som en riktig farfar för mig. sen en dag när du och farmor dansade fick du hjärtattack.. jag saknar dig nå sjukt mycket och jag önsakr att du va kvar här. jag älskar dig.

r.i.p Bjarne.





ni är dom enda  jag har! snälla lämna mej inte ni också.


nu är det flera som ska lämna mej bara dra härifrån. snälla, lämna mig inte :'(



du är min alldeles egna ängel. babY jag äslakr dig sjukt mycket och du är den enda jag har. du har funnits vid min sida och alltid fått mig glad. älskling lämna mig inte. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

har nu bytt till devote, så säger tack och hej till bloggplatsen och börjar om,   http://minnamadeleine.devote.se/ ...

jag ska byta blogg-sida nu,   fixar det alldeles strax, sen kommer en länk till nya bloggen! ...

TJA! Kom hem för nästan två timmar sen, eller ja , en och en halv ungefär, men iallafall. Har ätit mat, och visat mammis och pappsen några låtar som dom ville höra, eller ja.. Mammis "arbetspolare" hade visat henne två låtar på jobbet, som hon undr...

tjabbabbababababaaaaaaa!Har inte skrivit på ett tag, IGEN.. Har inte haft tid, eller jo, men har inte haft någon datorn att skriva på och har inte orkat blogga på mobilen. Sjukt jobbigt, den där jävla appen kommer ju aldrig. Åååå, sen funderar jag på...

tjabbatjabba!   jag har sääärtråkigt, ska snart duscha. sen tror jag att mathilda och julia kommer hit :') toaring och spolarknapp♥ jag tyckkkker om dom VÄLDIGT mycket. men iallafall så ska jag duscha nu, såååå, skriver nog senare, o...

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards