Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 april 2010 19:37

 

Tårfyllda ögon o ett hjärta som svider.


 


Jag har tappat hoppet , jag söker ensam i mörkret.


Ensam hela livet. Ingen kärlek, jag saknar sånt.

  

Är och förblir ensam, detta livet är inget vidare.


Jag vill ha nån att krama om o dela min kärlek med.


Finns det någon som är så här ensam, det tvivlar jag på.


Allt mitt jävla skrivande. Fan mitt liv måste gå vidare.


 


Rfr: 


Jag har tårfyllda ögon o ett hjärta som svider.


Jag måste försöka gå vidare.


Kärleken, den ska jag finna.


Mitt hjärta det ska brinna, jag vill finna den rätta.


Har ni kollat min själ, då vet ni vad jag saknar.


En ängel från det blå.


 


Långa dagar, jag måste hitta vägen.


Jag väntar o tänker, men.., det är bara drömmar.


Blir jag lämnad sen igen, då slutar jag med kärlek.


Vindarna kanske vänder, snälla vänd snart.


För jag saknar det som kallas kärlek.


Tysta mej, o stoppa mitt skrivande.


 


Rfr: 


Jag har tårfyllda ögon o ett hjärta som svider.


Jag måste försöka gå vidare.


Kärleken, den ska jag finna.


Mitt hjärta det ska brinna, jag vill finna den rätta.


Har ni kollat min själ, då vet ni vad jag saknar.


En ängel från det blå.


 


 


Det är kärlek jag saknar, alla nätter jag.


Fan jag kan inte sova, snälla kom o hjälp mej.


Alla gånger som jag har tänkt ta mitt liv, för att jag har varit ensam.


Det är nåt som är fel.


Jag vill ha nån att älska, nån att dela alla dagar med.


Det finns dom dagar då hoppet kommer tillbaka.


Det finns dom dagar jag inte ens kan resa mej upp.


 


 


Rfr: 


Jag har tårfyllda ögon o ett hjärta som svider.


Jag måste försöka gå vidare.


Kärleken, den ska jag finna.


Mitt hjärta det ska brinna, jag vill finna den rätta.


Har ni kollat min själ, då vet ni vad jag saknar.


En ängel från det blå.

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 april 2010 19:18

Hih, dagen idag.

Typ vakna kvart över fem? Ställde klockan på fel tid   

O jag gick upp? kvart över fem? det är sjukt att jag kom upp!

hehe. Gick till köket titta i kylen, titta klockan. titta klockan på mobilden för jag trodde att jag så fel. titta klockan på ugnen. o alla visade 05.20 !

gick o starta tv'n. sov i soffan ♥
vakna efter ett tag, gick till köket, titta kylen igen .

Åt typ frukost. tog på mej lite kläder, gick till bussen med syster.

åkte buss ett tag, gick av på göksten.

Spanska. Öhh. ingen kommentar...

So. vi gjorde typ inget ? eller?  

sen svenska? heh, serie. 

Lunch tror jag. u-s-c-h..

slöjd... palla.

håltimme,  ♥
matte,

hem me bussen.

titta tv, sov i soffan,igen   

åt mat. kommer inte ihåg vad men iallafall.

tv'n igen, sen nu sitter jag här.

ikväll blire typ tv.

 

 

Hare bra alla!

Kram.

Hejdå alla söta.     

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards